torsdag 7 februari 2008

Romney backar

Enligt senaste de nyheterna har Mitt Romney dragit sig ur kampen. Goda nyheter för alla oss som roar oss åt tanken på hur tidningspressen skall hantera detta nya läge. Idag hette kandidaterna McCain, Romney, Huckabee. Och hmm....i morgon heter det McCain, Huckabee - och Ron Paul. LOL !

"Mitt Romney suspended his faltering presidential campaign on Thursday, effectively sealing the Republican presidential nomination for John McCain. "I must now stand aside, for our party and our country," Romney told conservatives."

1 kommentar:

HCA sa...

Hehehe...
Skickat precis denna frågan till Gunnar Johansson, Expressen.
Spetsade till det med att fråga hur man gör om Huckabee också kliver av...:):):):)
Undrar nyfiket hur dom ska förklara detta för sina läsare, men jag misstänker att han inte svarar mig.

Tyvärr så blir effekten nog att man inte rapporterar alls, utan nu ÄR det McCain som är klar. Då kommer man lägga allt krut på Clinton/Obama-cirkusen istället.

Men jag ska påminna Gunnar ideligen...:):)